Dijous 26 de març del 2020
Bon dia nens i nenes de 3r! Com esteu avui?
Va, ànims que ja estem a dijous! Aquí us deixem la feina d'avui. Espero que seguiu treballant igual de bé que fins ara.
TASCA 1: CATALÀ
Recorda utilitzar el regle per a fer la graella i calcula que a dins
hauràs d’escriure i distribueix bé l’espai. No és necessari que copiïs text, si
cal que posis un títol ben bonic i subratllat. També pots fer un dibuix de
l’ós. No cal que feu retorn d’aquesta
activitat
TASCA 2: CASTELLÀ
Empezaremos la semana con un dictado para repasar la norma ortográfica: G/GU.
A continuación tenéis el enlace con el dictado. Podéis pararlo cuando os sea necesario.
Recordad hacerlo en vuestra nueva libreta. Escribid la fecha y el título : Dictado 1.
¿Estáis preparados?
Ahora, corregid con otro color el dictado vosotros mismos. En caso de haber escrito palabras incorrectas, escribirlas de nuevo, a continuación del dictado.
AUTOCORRECCIÓN
1.El águila caza a un ratón y un conejo.
2.La guitarra de Gago suena muy bien.
3.El gorrión come miguitas de pan.
4.A mi gato no le gustan las galletas.
5.El guerrero me hizo un guiño.
6.La tarta de Ágata tiene guindas.
7. El guepardo corre mucho.
2.La guitarra de Gago suena muy bien.
3.El gorrión come miguitas de pan.
4.A mi gato no le gustan las galletas.
5.El guerrero me hizo un guiño.
6.La tarta de Ágata tiene guindas.
7. El guepardo corre mucho.
TASCA 3: ANGLÈS
Aquesta segona sessió treballarem la historieta de la Unit 5. Primer de tot
anirem a la segona parada de la plataforma Navio dins el món de la Unit 5.
Atenció! Primer de tot, escoltem bé la història, després la llegiu i finalment,
si voleu, la podeu tornar a escoltar per tal d’acabar d’entendre-la. Un cop heu
acabat de llegir-la i entendre-la bé, acabeu de fer les activitats de la segona
parada relacionades amb la història.
TASCA 4: ITINERARI D'APRENENTATGE
El sentit oblidat
Visualització vídeo el sentit oblidat:
Després de mirar aquest vídeo et proposo
un joc. Ves a la nevera i busca 3 aliments que et cridin l’atenció. Quan els
hagis triat, utilitza bé la memòria perquè els hauràs de dibuixar en un full.
Un cop els hagis dibuixat, hauràs de tornar a la nevera i olorar els tres
aliments per separat però amb els ulls tancats. Després hauràs de fer al revés,
menja un trosset de cada aliment amb el nas tapat. Quina diferència has notat?
Quin gust tenien els aliments? Has notat el gust quan t’has tapat el nas? Per
què ho creus? Explica-la darrere del full on has dibuixat els 3 aliments.
Comprovem que l’olfacte i el gust van
relacionats.
Data curta
Nom
X
EL SENTIT OBLIDAT
X
Dibuix 1
Dibuix 2
Dibuix 3
|
Recorda de fer aquesta activitat a la
llibreta!
TASCA RUTINÀRIA:
Agafa un llibre de lectura en català, castellà i/o anglès i dedica 15 minuts a llegir. Deixa't endur pel què explica i gaudeix d'aquests minutets.
TASCA RUTINÀRIA:
Agafa un llibre de lectura en català, castellà i/o anglès i dedica 15 minuts a llegir. Deixa't endur pel què explica i gaudeix d'aquests minutets.
HOLA SOC EL ROGER . AVUI A SIGUT UNA MICA MES LLARG. ESTIC CONTENT. ADÉU
ResponElimina