Dimarts 31 de març de 2020
Bon dia!
Comencem escoltant el grup d'animació infantil "La Belluga" ha fet una versió de la seva rumba: LA RUMBA DEL CONFINAT!
Ara sí, aquí us deixem la feina d’avui. Molts ànims i seguiu treballant així!
TASCA 1:MATEMÀTIQUES
Afegim les centenes a un dels dos factors,
però seguim amb el mateix procediment. Copia les següents multiplicacions a la
llibreta i comença a resoldre-les.
Quan acabeu aquesta tasca cal que l’envieu
a la vostra professora de matemàtiques.
3r A i C → carla.labrandero@caldes.epiaedu.cat
Per saber-ne més…
Ets capaç d’esbrinar quins números falten
en aquestes multiplicacions?
TASCA 2:ANGLÈS
Aquesta setmana seguirem treballant la
gramàtica que vam introduir la setmana passada. Per això heu d’entrar al Navio
i anar a la tercera parada. En aquesta parada treballareu l’estructura
gramatical que vam estar treballant. Ànims!
TASCA 3:ITINERARIS
Hola nens i nenes de 3r! Ara que ja ens
hem fet preguntes i hem començat a donar-li voltes a com creiem que és l’aire,
us he preparat un video amb una mica de teoria de l’aire. Mireu-lo atentament i
després us explicaré la feina que haureu de fer.
Per acabar de completar a meva explicació,
us animo a que mireu aquest video on explica més detalladament el que us he
explicat i també explica com podem canviar d’un estat de la matèria a un altre,
per exemple, de líquid quan posem aigua en una olla i la bullim, que passa a
ser gas per l’evaporació.
Ara que sabeu aquesta teoria, agafeu les
vostres super llibretes i haureu de dibuixar el següent:
Data curta
Nom
X
ESTATS DE LA MATÈRIA
X
|
TASCA 4:CASTELLÀ
Hoy toca hacer de
periodistas y escribir vuestra propia noticia. Para hacerlo, debéis coger la
ficha de la semana pasada “REDACTO UNA NOTICIA” y usarla como pequeño guión.
Recordad, que este tipo de texto tiene las siguientes partes:
- Título (destaca lo más
importante de la noticia).
- Subtítulo o bajada (se encuentra debajo del título y es la síntesis de lo más
importante del texto).
- Cuerpo de la noticia (se da la información completa, de mayor a menor
importancia). ¿Qué ha pasado? ¿A quién le ha ocurrido? ¿Cuando le ha
ocurrido? ¿Dónde ha pasado? ¿Por qué ha sucedido?
- Fotografía (de acuerdo al texto; puede ser opcional).
- Pie de fotografía
Para hacerlo lo mejor posible, en un folio
aparte o en la libreta, primero escribiréis la noticia en sucio. Mamá y
papá pueden ayudar con una primera pequeña corrección del texto. En unos días, tocará pasarla a limpio y en
lugar de poner una fotografía, haréis un pequeño dibujo que la acompañe.
TASCA RUTINÀRIA:
Com a tasca rutinària, avui, haureu de fer aquest dictat:
https://prezi.com/v/peockdmml2da/
AUTOCORRECCIÓN
https://prezi.com/v/peockdmml2da/
AUTOCORRECCIÓN
Recordeu que durant la videoconferència d'avui (el meet) caldrà que porteu l'enunciat del problema inventat.
Buenos días, dónde habéis colgado el dictado para corregir??
ResponEliminaDisculpeu les molèsties. Ja teniu la correcció.
EliminaBona tarda, a nosaltres no ens surt el dictat. Gràcies.
ResponElimina