Dimarts 28 d'abril de 2020
TASCA RUTINÀRIA:
La tasca rutinària d'avui serà llegir entre 10 i 15 minuts en català, castellà i/o en anglès.
TASCA 1:
MATEMÀTIQUES:
Recordes que també vam estar treballant les característiques que tenen els polígons?
Per activar la memòria mira i llegeix les següents imatges:
Ara recupera la tasca d’ahir de matemàtiques i marca a cada polígon tots els angles amb llapis, els costats amb un color i els vèrtexs amb gomets si en tens, i sinó amb un retolador.
Seguidament busca entre tots els polígons, un angle de cada tipus: un agut, un recte i un obtús. Marca’ls de la manera més entenedora possible.
Per acabar us animem a entrar a aquesta aplicació on-line i dibuixar amb les gomes de colors diferents polígons i rectes en el geoplà. Per tal d’escollir una de les gomes l’heu d’arrossegar fins el geoplà, no únicament clicar sobre ella.
https://apps.mathlearningcenter.org/geoboard/
Si cliqueu aquest icone us permetrà fer més dibuixos al geoplà, ja que es multipliquen els punts.
Per saber-ne més…
TASCA 2:
Recordes que també vam estar treballant les característiques que tenen els polígons?
Per activar la memòria mira i llegeix les següents imatges:
Ara recupera la tasca d’ahir de matemàtiques i marca a cada polígon tots els angles amb llapis, els costats amb un color i els vèrtexs amb gomets si en tens, i sinó amb un retolador.
Seguidament busca entre tots els polígons, un angle de cada tipus: un agut, un recte i un obtús. Marca’ls de la manera més entenedora possible.
Per acabar us animem a entrar a aquesta aplicació on-line i dibuixar amb les gomes de colors diferents polígons i rectes en el geoplà. Per tal d’escollir una de les gomes l’heu d’arrossegar fins el geoplà, no únicament clicar sobre ella.
https://apps.mathlearningcenter.org/geoboard/
Si cliqueu aquest icone us permetrà fer més dibuixos al geoplà, ja que es multipliquen els punts.
Per saber-ne més…
TASCA 2:
ANGLÈS:
Avui farem un altre “Happy learning” estigues ben atent i atenta que aquest l’hauràs de retornar a la mestra. Primer de tot hauràs de mirar el vídeo que trobaràs en aquesta activitat i seguidament hauràs de contestar les 7 preguntes que trobaràs més avall. Recorda que pots mirar el vídeo tantes vegades com necessitis i que el pots anar parant per tal d’ajudar-te amb les respostes.
AJUDA! Si hi ha paraules que no enteneu, aquí us deixem un link d'un diccionari d'anglès online que us pot fer servei: https://www.wordreference.com/es/
AJUDA! Si hi ha paraules que no enteneu, aquí us deixem un link d'un diccionari d'anglès online que us pot fer servei: https://www.wordreference.com/es/
1. Which kind of animal is a crocodile? Is it an amphibian, a reptile, a mammal, a fish…?
2. Their body is covered by … (Complete the sentence)
3. How long have crocodile existed?
4. Are the crocodiles oviparous?
5. Why do they use their tails in the water?
6. Are they fast on the land? (land vol dir terra)
7. Can you write one of the characteristics of the crocodiles?
Aquesta tasca l'haureu d'enviar a la vostra mestra:
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat
TASCA 3:
ITINERARIS:
La feina d'itineraris d'avui és fer aquests dos exercicis que veureu a continuació. Es tracta que a través del que vam aprendre la setmana passada, completeu aquestes activitats.
La primera activitat, veureu que hi ha una taula on heu d'explicar la respiració, és a dir, si respira a través dels pulmons o de les brànquies, la coberta, és a dir, si tenen pèl, escates, pell nua... també haureu de dir la seva reproducció, és a dir, si són ovípars o vivípars i finalment com es desplacen, a quatre potes, nedant, volant...
El segon exercici, us presentem un animal. Heu d'escriure el seu nom i quin tipus d'animal és (mamífer, rèptil, amfibi, peix o ocell). També haureu d'encerclar o escriure les seves característiques.
Molts ànims i endavant!
CASTELLÀ:
¡Manos a la obra! Hoy empezáis a escribir la descripción de vuestra localidad o paisaje. Primero, tal y como hacemos en el colegio váis a hacer el escrito en borrador. Se trata de seguir el guión que ayer os explicamos en el vídeo.
¡Adelante! Hoy sólo se trata de escribir el borrador. Mañana lo pasaréis a limpio y pegaréis la fotografía de la localidad o paisaje. Si no tenéis imagen podéis hacer un dibujo.
el resoltat del per saber-ne més es 60.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminael resultat del per saber-ne més es 30
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaAlex Polin
ResponEliminaPer saber-ne més.....El resultat es 30.Les botes valen 10,El gat val 5 i el pito val 2
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaOriol A per sabér-ne més el resultat és 26.
ResponEliminaOriol A El resultat es 26 perquè el gat a la ultima no portà xiulet així que a la ultima el gat val 3 per això el resultat és 26.
ResponEliminaBon dia soc la Carla G el resoltat del per saber-ne més es 60
ResponEliminaBon dia, soc la Valentina i la resposta de saber-ne més és 16
ResponEliminaEl resultat és 30.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
Eliminael resultat es 30
EliminaEl resultat del per saber-ne més és 30
ResponEliminaEs 60 el problema de ''par saberne mes''
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaHola sóc el Jordi el resultat és 19.
ResponEliminael resultat es 60
ResponEliminaOriol A. El resultat és 16
ResponEliminael resultat es 16 Gisela Sanz.
ResponEliminaEl resultat és 60: 10+5×4=60
ResponEliminaAxel ariza
el resultat es 20. 10+5x2=20
ResponEliminaGala Sagales