Dijous 2 d'abril de 2020
Bon dia nens i
nenes! Com esteu avui? Va que ja som dijous!
Aquí us deixem
la feina que hem preparat per al llarg del dia d’avui. Mans a l’obra!
TASCA 1:
CATALÀ: Aquest matí iniciem el dia
amb la visualització d’un conte.
Segur que tots sabeu ja aquest conte però
el vídeo és molt maco i us pot donar idees per a fer il·lustracions per a
altres històries.
Ara agafeu
la llibreta i contesteu les següents preguntes. Recorda tenir el llapis ben
esmolat i no cal que copieu les preguntes, cal deixar un espai entre resposta i
resposta i escriure la resposta llarga que inclogui part de la pregunta per tal
que s’entengui perfectament.
Després d'haver vist el conte de La Ventafocs contesta les qüestions següents:
1- Quin és el personatge principal?
2- Quins són els personatges secundaris?
3- Explica tot el què passa :
Després d'haver vist el conte de La Ventafocs contesta les qüestions següents:
1- Quin és el personatge principal?
2- Quins són els personatges secundaris?
3- Explica tot el què passa :
- INICI:
- DESENVOLUPAMENT:
- FINAL:
4- Quin és el missatge final del conte?
TASCA 2:
CASTELLÀ:
Hoy pasamos a limpio la noticia. Recordad
que el formato en este caso es muy importante. ¡Debe parecer un periódico de
verdad! El título y la bajada habitualmente están escritos con letras más
grandes. Estas dos partes deben diferenciarse entre ellas. El cuerpo también se
tiene que diferenciar a simple vista. Recuerda hacer buena letra y separar los
párrafos dejando un espacio. Piensa también antes de escribir, dónde va a ir la
fotografía (dibujo hecho por ti). Ah, y no menos importante, escribir un pie de
fotografía que describa qué se ve en la imagen.
¿Estás listo?
Una vez
terminada la noticia, me gustaría que le hicieras una fotografía y me la
mandaras por correo electrónico.
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat
TASCA 3:
ANGLÈS:
Avui treballarem una comprensió d’un
vídeo. Entreu a la plataforma Navio i aneu a la quarta parada del món de la
Unit 5. En aquesta parada haureu de veure molt atentament el vídeo i després
fer l'activitat de comprensió del vídeo. Atenció! Si ho necessiteu, podeu mirar
el vídeo tantes vegades com vulgueu, recordeu que es tracta d’aprendre i de
fer-ho el màxim de bé possible, no el màxim de ràpid.
TASCA 4:
ITINERARIS:
Avui parlarem del nas, que és l’òrgan
encarregat del sentit de l’olfacte. Llegeix atentament aquesta imatge on us
explica la teoria del nas. Un cop hagis acabat de llegir atentament aquest
text, fes un dibuix explicatiu de quin procés faria l’olor d’una flor per tal
que tu la poguessis olorar. Recorda que ha d’aparèixer tot allò que fem servir
per tal d’olorar l’olor, és a dir, els narius, el nervi olfactori, la
pituïtària, les cavitats nasals i el cervell, que allà és on reconeixem l’olor
que és.
RECORDEU! Aquest dibuix l'haureu d'enviar a la vostra mestra:
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat
RECORDEU! Aquest dibuix l'haureu d'enviar a la vostra mestra:
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat
Ep! Si teniu temps i ganes, us proposo fer
un experiment relacionat amb la teoria que us va, explicar el dimarts. Però
recorda, és opcional, només per als nens i nenes que vulguin.
L’experiment que farem serà:
1r Posarem una mica d’aigua en un got i ho
deixarem reposar tot el dia en el congelador.
2n Agafarem un glaçó i el posarem en un
got o bol i el posarem dins la nevera.
3r Agafarem l’altre glaçó i el posarem en
un got o bol, però aquest el deixarem fora de la nevera.
Un cop ho hàgim fet, farem 4 observacions,
una al llarg del matí, una altra al migdia, una altra a la tarda i l'última al
vespre. Què ha passat?
Aquest experiment el redactarem a la
llibreta:
Data curta
Nom
X
EXPERIMENT ESTATS DE LA MATÈRIA
X
QUIN EXPERIMENT FAREM? (Explica
l’experiment)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
MATERIAL NECESSARI:
QUÈ PENSO QUE PASSARÀ? (Hipòtesis)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OBSERVACIÓ:
QUÈ HA PASSAT FINALMENT?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
PER QUÈ PENSO QUE HA PASSAT AIXÒ?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
|
TASCA RUTINÀRIA:
https://youtu.be/OUE-8rFAn2o
Com a tasca rutinària, avui, haureu de fer aquest dictat:
AUTOCORRECCIÓ
Recordeu també que avui haureu d'explicar la vostra endevinalla a la resta de companys a la videotrucada (meet).
Com a tasca rutinària, avui, haureu de fer aquest dictat:
AUTOCORRECCIÓ
Recordeu també que avui haureu d'explicar la vostra endevinalla a la resta de companys a la videotrucada (meet).
L'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponElimina