Dijous 2 d'abril de 2020



Bon dia nens i nenes! Com esteu avui? Va que ja som dijous!
Aquí us deixem la feina que hem preparat per al llarg del dia d’avui. Mans a l’obra!

TASCA 1:
CATALÀ:  Aquest matí iniciem el dia amb la visualització d’un conte.
Segur que tots sabeu ja aquest conte però el vídeo és molt maco i us pot donar idees per a fer il·lustracions per a altres històries.

Ara agafeu la llibreta i contesteu les següents preguntes. Recorda tenir el llapis ben esmolat i no cal que copieu les preguntes, cal deixar un espai entre resposta i resposta i escriure la resposta llarga que inclogui part de la pregunta per tal que s’entengui perfectament.

Després d'haver vist el conte de La Ventafocs contesta les qüestions següents:

1- Quin és el personatge principal?
2- Quins són els personatges secundaris?
3- Explica tot el què passa :

  • INICI:
  • DESENVOLUPAMENT:
  • FINAL:
4- Quin és el missatge final del conte?


TASCA 2:
CASTELLÀ: 
Hoy pasamos a limpio la noticia. Recordad que el formato en este caso es muy importante. ¡Debe parecer un periódico de verdad! El título y la bajada habitualmente están escritos con letras más grandes. Estas dos partes deben diferenciarse entre ellas. El cuerpo también se tiene que diferenciar a simple vista. Recuerda hacer buena letra y separar los párrafos dejando un espacio. Piensa también antes de escribir, dónde va a ir la fotografía (dibujo hecho por ti). Ah, y no menos importante, escribir un pie de fotografía que describa qué se ve en la imagen.

¿Estás listo?

Una vez terminada la noticia, me gustaría que le hicieras una fotografía y me la mandaras por correo electrónico.

3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat



TASCA 3:
ANGLÈS:
Avui treballarem una comprensió d’un vídeo. Entreu a la plataforma Navio i aneu a la quarta parada del món de la Unit 5. En aquesta parada haureu de veure molt atentament el vídeo i després fer l'activitat de comprensió del vídeo. Atenció! Si ho necessiteu, podeu mirar el vídeo tantes vegades com vulgueu, recordeu que es tracta d’aprendre i de fer-ho el màxim de bé possible, no el màxim de ràpid.

TASCA 4:
ITINERARIS:
Avui parlarem del nas, que és l’òrgan encarregat del sentit de l’olfacte. Llegeix atentament aquesta imatge on us explica la teoria del nas. Un cop hagis acabat de llegir atentament aquest text, fes un dibuix explicatiu de quin procés faria l’olor d’una flor per tal que tu la poguessis olorar. Recorda que ha d’aparèixer tot allò que fem servir per tal d’olorar l’olor, és a dir, els narius, el nervi olfactori, la pituïtària, les cavitats nasals i el cervell, que allà és on reconeixem l’olor que és.

RECORDEU! Aquest dibuix l'haureu d'enviar a la vostra mestra:
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat



Ep! Si teniu temps i ganes, us proposo fer un experiment relacionat amb la teoria que us va, explicar el dimarts. Però recorda, és opcional, només per als nens i nenes que vulguin.
L’experiment que farem serà:
1r Posarem una mica d’aigua en un got i ho deixarem reposar tot el dia en el congelador.
2n Agafarem un glaçó i el posarem en un got o bol i el posarem dins la nevera.
3r Agafarem l’altre glaçó i el posarem en un got o bol, però aquest el deixarem fora de la nevera.

Un cop ho hàgim fet, farem 4 observacions, una al llarg del matí, una altra al migdia, una altra a la tarda i l'última al vespre. Què ha passat?

Aquest experiment el redactarem a la llibreta:

Data curta                                                                                               Nom
X
EXPERIMENT ESTATS DE LA MATÈRIA
X
QUIN EXPERIMENT FAREM? (Explica l’experiment)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
MATERIAL NECESSARI:
  • Tres gots o recipients,
  • Dos glaçons,
  • Aigua,
QUÈ PENSO QUE PASSARÀ? (Hipòtesis)
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
OBSERVACIÓ:

MATÍ
MIGDIA
TARDA
VESPRE
Dibuix de com està
Dibuix de com està
Dibuix de com està
Dibuix de com està
Explicació de com està
Explicació de com està
Explicació de com està
Explicació de com està

QUÈ HA PASSAT FINALMENT?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
PER QUÈ PENSO QUE HA PASSAT AIXÒ?
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

TASCA RUTINÀRIA:
                                                    https://youtu.be/OUE-8rFAn2o

Com a tasca rutinària, avui, haureu de fer aquest dictat:


AUTOCORRECCIÓ

Recordeu també que avui haureu d'explicar la vostra endevinalla a la resta de companys a la videotrucada (meet).

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PROJECTE: SETMANA DEL 8 AL 18 DE JUNY

Divendres 24 d'abril de 2020

Dijous 16 d'abril de 2020