Dimarts 21 d'abril de 2020

bon dia - PicMix

TASCA RUTINÀRIA:


DICTAT Castellà 4


AUTOCORRECCIÓN:

Las castañas con queso están ricas. Paco come ciruelas aquí. Quique quiere un cazo de calabaza. Quizás coja la cazuela de la cocina. Hay cerca de quince cerezas para la cena. Casi cociné un cocido con cebolla.

TASCA 1:


MATEMÀTIQUES:

Visualitzeu el vídeo on us fem un recordatori sobre les multiplicacions de dues xifres o més i resoleu les de sota a la vostra llibreta.







321 x 51 =

408 x 11 =

523 x 23 =

422 x 32 =

811 x 12 =

251 x 21 =
201 x 34 =
643x 22 =


Per saber-ne més…


PISTA:la suma de cada parella de nombres dóna el mateix resultat. Amb quin número es deu aparellar el que hem d’esbrinar?

TASCA 2:

ANGLÈS
La tasca d’avui d’anglès consisteix en fer un escrit igual que el que vau llegir en l’activitat d’anglès del divendres passat.
Aquí et deixo el text perquè te’l puguis tornar a mirar:
Aquí tens un guió que et pot ajudar a veure com ho has de fer. No cal que facis aquestes mateixes frases, en pots fer més o inclús de diferents. Recorda d’escriure les hores en que fas les teves rutines.


Long date                                                                                                                Name
X
MY DAILY ROUTINES
X
My name is … (write your name)
I live in … (write the name of your village)
I get up at …
I have breakfast at …
I do my homework at …
I have lunch at …
I play ... (sports, toys...) at …
I have dinner at …
I brush my teeth at …
I put on my pyjamas at …
I go to bed at ...

Aquesta tasca l'haureu d'enviar a la vostra mestra:

3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat

TASCA 3:

ITINERARIS:

Avui comencem un nou tema. Aquest tema segur que us agrada molt a totes i tots, treballarem els ANIMALS. Mireu atentament aquest vídeo que us hem preparat i si ho necessiteu, aneu-lo parant o mireu-lo més d’una vegada per tal que et quedi la teoria ben clara.

Molts ànims!

https://view.genial.ly/5e9831bb63b9e50d808ed76d/presentation-teoria-dels-animals

Un cop hagueu acabat de mirar-vos la teoria, haureu de fer un dibuix d’un exemple de cada tipus d’animal vertebrat, és a dir, un exemple d’un animal mamífer, un exemple d’un rèptil, un altre d’un ocell, un altre d’un amfibi i finalment un exemple d’un peix. Ho podries fer a través d’una taula per tal que quedi tot més ordenat:


Data curta                                                                                        Nom
X
ANIMALS VERTEBRATS
X

MAMÍFER
RÈPTIL
PEIX
OCELL
AMFIBI

(dibuix)

(dibuix)

(dibuix)

(dibuix)

(dibuix)
Nom de l’animal
Nom de l’animal
Nom de l’animal
Nom de l’animal
Nom de l’animal




TASCA 4:



CASTELLÀ:   


Hoy haremos una comprensión oral. Escuchad muy atentamente el poema ya trabajado, "Cómo se dibuja un paisaje" de Gloria Fuertes. Se trata de escuchar con atención y a continuación hacer un dibujo con el máximo detalle posible. ¿Estáis preparados?



                                                         https://youtu.be/CeO1vDhjmAc

Comentaris

  1. Al problema de matemàtiques el número és el 13. Tots donen 28.

    ResponElimina
  2. Per saber-ne més: Falta el número 13.

    Maria Diaz

    ResponElimina
  3. Tomàs él exercici per seber-ne més falta el número 13

    ResponElimina
  4. Alex Polin......crec que el número que falta es 13 s'ha de sumar amb un 15 per donar 28.

    ResponElimina
  5. Jordi clemente.

    El número es 13 i tots donen 28

    ResponElimina
  6. Molt bé nois i noies!
    La resposta pot ser 13 si feu parelles que donen 28 o 17 si feu parelles que donen 29(plegant per la meitat vertical).

    ResponElimina
  7. Hola, soc el Roger. Jo també ho he fet i falta el número 13.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PROJECTE: SETMANA DEL 8 AL 18 DE JUNY

Divendres 24 d'abril de 2020

Dijous 16 d'abril de 2020