Dijous 16 d'abril de 2020




Bon dia nens i nenes! Aquestes són les activitats que haureu de fer al llarg del dia d'avui.

TASCA RUTINÀRIA:

La tasca rutinària d'avui és un dictat:


CORRECCIÓ:

Hi havia una carta dins d'un sobre.
Hi havia un cable espatllat.
Hi ha multiplicacions al full blanc.
A les bledes hi havia una papallona.
Dins del diable no hi ha gaire sentiments.
No hi ha cogombre a l'amanida.



RECORDA: Avui en el "meet" parlarem sobre el llibre que hàgiu triat.

TASCA 1:

CATALÀ

Ara visualitzaràs un reportatge curt d’ INFOK. Fes-ho amb atenció perquè hauràs de contestar unes preguntes. Tot seguit podràs començar a respondre-les. Segur que el trobaràs molt interessant.

https://vimeo.com/110987963





TASCA 2:

CASTELLÀ:
Hoy un poco más de ortografia. Trabajaremos la norma: mp, mb.



A continuación busca en esta sopa de letras las palabras que contienen mb y mp ¿Eres capaz de encontrarlas todas? Cuando termines escríbelas en tu libreta en dos columnas diferenciadas.


TASCA 3:

ANGLÈS

Avui haureu de fer l’última activitat de la Unitat 5 del Navio. Veureu que és una petita història que haureu de veure. La parada es diu “Tiger street tales”.



Un cop hagueu acabat feu un dibuix de la part de la història o personatge que més us hagi agrada. Recorda de fer-lo ben xulo, ben gran, ben dibuixat i ben pintat.

TASCA 4:

ITINERARIS

Avui deixarem tancat tot el tema de l’aire. Abans per això, us proposo que us mireu atentament aquest “Power point” de repàs de la unitat, que és com una mena de joc de preguntes:



Un cop hagueu acabat, amb l’ajuda de l’esquema que vam fer el dimarts, i amb l’ajuda del dibuix que vam fer de com entrava l’olor d’una flor dins els nostre nas i passava per totes les parts per tal que el cervell reconegués l’olor, ara hauràs de fer un text explicatiu com el que vam fer en l’itinerari “Què passa dins el nostre cos quan xutem una pilota?” però contestant a la següent pregunta: Com és que ens arriba l’olor de les flors?

RECORDA! Has de parlar de tot el que hem anat treballant, com més coses ens expliquis millor estarà. Has de parlar de tot el què sàpigues de l’aire i també de tot el què sàpigues de l’olfacte i del seu òrgan.

RECORDA! Et pots ajudar de tot el que tinguis, és a dir, de vídeos, de l’esquema, de dibuixos…


Fes una bona presentació i si necessites ajudar-te de dibuixos, ho pots fer.



Data curta                                                                                       Nom
X
Com és que ens arriba l’olor de les flors?
X
Primer paràgraf: Parlar sobre l’aire (esquema) 5 línies aproximadament.
Pots parlar de: què és l’aire, quins són alguns dels gasos que el formen, quin és un dels gasos important i per què, com són els enllaços de les partícules de l’aire, quines són les seves propietats, què és el vent...
X
Segon paràgraf: Parlar sobre l’olfacte i l’òrgan del nas (dibuix del sentit de l’olfacte i l’òrgan del nas) 5 línies aproximadament.
Pots parlar de: sentit de l’olfacte, nas, narius, nervi olfactori, pituïtària, cavitats nasals...
X
Tercer paràgraf: Contestar a la pregunta: Com és que ens arriba l’olor de les flors? 5 línies aproximadament.

Aquesta tasca l'haureu d'enviar a la vostra mestra:
3r A: marta.olasz@caldes.epiaedu.cat
3r B: francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
3r C: marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat



Comentaris

  1. ¿dónde está la corrección del dictado?

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Marta, hola, ma agradat molt al video i l'activitat d,e, repas de l'aire .


    ROGER.F

    ResponElimina
  4. Bona tarda,
    Sembla que pel que ens heu anat dient als meets, alguns heu pogut veure la correcció i altres no. Ara ja segur que tothom ho pot veure. Disculpeu les molèsties!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PROJECTE: SETMANA DEL 8 AL 18 DE JUNY

Divendres 24 d'abril de 2020