Divendres 22 de maig de 2020
Llegir durant 15 minuts en català, castellà i/o anglès.
TASCA 1:
ANGLÈS
La feina d'anglès d'avui la farem a través de la plataforma Navio. Farem l'activitat de Cross-curricular, que és la quarta parada. En aquesta parada veureu que us proposa veure un vídeo sobre els animals marins i de la costa. Un cop hàgiu visualitzat atentament aquest vídeo, la següent activitat que us proposa són unes preguntes sobre el vídeo que haureu vist. Si ho necessiteu, podeu a veure el vídeo tantes vegades com vulgueu per tal de poder respondre totes les preguntes correctament.
TASCA 2:
MATEMÀTIQUES
Recordeu que aquesta tasca l'haureu de retornar a:
francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
carla.labrandero@caldes.epiaedu.cat
francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
carla.labrandero@caldes.epiaedu.cat
Per saber-ne més
Ets capaç de resoldre el següent problema?
TASCA 3:
CATALÀ
Podeu fer el còmic dibuixat en un full blanc o cartolina o muntar les vinyetes en un petit decorat i fer les fotos i després unir-les formant el còmic.
Aquí us deixo un exemple de com pot quedar.
Tots els còmic han de tenir:
1- Tres vinyetes.
2- Bafarades de diversos tipus
3- La lletra ha de ser tota majúscula i resseguida amb retolador o punta fina.
4- Dues onomatopeies.
5- Una metàfora visual.
6- Un títol gran amb lletres dobles i ben pintat.
7- Si el còmic és dibuixat haurà d’estar ben pintat i resseguit el contorn.
8- Si apareixen personatges reals o peluixos o mascotes les fotos hauran d’estar ben enfocades i caldrà que feu les bafarades, les onomatopeies en cartró (ben retallats i pintats) i els col.loqueu al lloc que creieu convenient i si podeu feu una mica de decorat amb objectes que tingueu a casa (roba, una taula,...)
Molt important, per a fer aquesta tasca teniu dos dies (avui i dilluns), l’ haureu d’enviar el dilluns 24 de maig. Espero que gaudiu molt mentre ho feu.
TASCA 4:
MÚSICA
Seguir practicant la cançó de la setmana passada: escolta-ho en el vent. Si necessites repassar-ho amb el Ramon pots tornar a mirar els vídeos penjats el divendres 8 de maig.
Seguir practicant la cançó de la setmana passada: escolta-ho en el vent. Si necessites repassar-ho amb el Ramon pots tornar a mirar els vídeos penjats el divendres 8 de maig.
Recordeu que cal enviar els vídeos a l'adreça:
ramon.tor@caldes.epiaedu.cat
TASCA DE CAP DE SETMANA:
1r MEET(dilluns o dimarts): Farem un dictat de paraules que han sortit durant l'itinerari d'aprenentatge.
2n MEET(dijous o divendres):
Presentar el còmic i explicació sobre com ho han fet. Us deixem un guió per preparar-vos-ho:
1. Títol del còmic
2. Quins són els protagonistes de la història?
3. On passa la història?
4. Què passa a cada vinyeta?
5. Quins recursos del còmic has utilitzat?
TASCA DE CAP DE SETMANA:
1r MEET(dilluns o dimarts): Farem un dictat de paraules que han sortit durant l'itinerari d'aprenentatge.
2n MEET(dijous o divendres):
Presentar el còmic i explicació sobre com ho han fet. Us deixem un guió per preparar-vos-ho:
1. Títol del còmic
2. Quins són els protagonistes de la història?
3. On passa la història?
4. Què passa a cada vinyeta?
5. Quins recursos del còmic has utilitzat?
la feina d avui es una mica dificil
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
EliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
EliminaSi es beritat
EliminaBon dia,
ResponEliminaEl ...per saber-ne més:
La solució és 7 nens (4 nois i 3 noies): 1 nen té tres germans i tres germanes (igual de germans que germanes) i una nena, té 2 germanes i 4 germans (el doble de nois que noies).
Adéu,
Martina Sagarra 3r A
M ha agradat la feina d'avui👍🏻
ResponEliminaL'autor ha eliminat aquest comentari.
ResponEliminaLa resposta correcte és 7, ja que tindrien el mateix nombre de germans que de germanes.
ResponEliminaJordi clemente
3rb