Divendres 22 de maig de 2020

PAS A PAS. BON DIA. PARACHINI-DENY, JULIETTE. Libro en papel ...
TASCA RUTINÀRIA:
Llegir durant 15 minuts en català, castellà i/o anglès.

TASCA 1:

ANGLÈS

La feina d'anglès d'avui la farem a través de la plataforma Navio. Farem l'activitat de Cross-curricular, que és la quarta parada. En aquesta parada veureu que us proposa veure un vídeo sobre els animals marins i de la costa. Un cop hàgiu visualitzat atentament aquest vídeo, la següent activitat que us proposa són unes preguntes sobre el vídeo que haureu vist. Si ho necessiteu, podeu a veure el vídeo tantes vegades com vulgueu per tal de poder respondre totes les preguntes correctament.

TASCA 2:
MATEMÀTIQUES

Llegeix dues vegades l’enunciat de cada problema abans de resoldre’ls. Seguidament completa els 4 quadres per arribar a la solució.
Recordeu que aquesta tasca l'haureu de retornar a:
francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat
carla.labrandero@caldes.epiaedu.cat

Per saber-ne més

Ets capaç de resoldre el següent problema?

TASCA 3:

CATALÀ


Ara ha arribat el gran moment, crearem EL CÒMIC. Recordeu que podrà ser dibuixat o fent fotos als vostres personatges.
Podeu fer el còmic dibuixat en un full blanc o cartolina o muntar les vinyetes en un petit decorat i fer les fotos i després unir-les formant el còmic.

Aquí us deixo un exemple de com pot quedar.
Així és com ho he fet:



Tots els còmic han de tenir:

1- Tres vinyetes.

2- Bafarades de diversos tipus

3- La lletra ha de ser tota majúscula i resseguida amb retolador o punta fina.

4- Dues onomatopeies.

5- Una metàfora visual.

6- Un títol gran amb lletres dobles i ben pintat.

7- Si el còmic és dibuixat haurà d’estar ben pintat i resseguit el contorn.

8- Si apareixen personatges reals o peluixos o mascotes les fotos hauran d’estar ben enfocades i caldrà que feu les bafarades, les onomatopeies en cartró (ben retallats i pintats) i els col.loqueu al lloc que creieu convenient i si podeu feu una mica de decorat  amb objectes que tingueu a casa (roba, una taula,...)

Molt important, per a fer aquesta tasca teniu dos dies (avui i dilluns), l’ haureu d’enviar el dilluns 24 de maig. Espero que gaudiu molt mentre ho feu.

TASCA 4:
MÚSICA

Seguir practicant la cançó de la setmana passada: escolta-ho en el vent. Si necessites repassar-ho amb el Ramon pots tornar a mirar els vídeos penjats el divendres 8 de maig.
Recordeu que cal enviar els vídeos a l'adreça:
ramon.tor@caldes.epiaedu.cat

TASCA DE CAP DE SETMANA:
1r MEET(dilluns o dimarts): Farem un dictat de paraules que han sortit durant l'itinerari d'aprenentatge.
2n MEET(dijous o divendres): 
Presentar el còmic i explicació sobre com ho han fet. Us deixem un guió per preparar-vos-ho:
1. Títol del còmic
2. Quins són els protagonistes de la història?
3. On passa la història?
4. Què passa a cada vinyeta?
5. Quins recursos del còmic has utilitzat?

Comentaris

  1. Bon dia,
    El ...per saber-ne més:
    La solució és 7 nens (4 nois i 3 noies): 1 nen té tres germans i tres germanes (igual de germans que germanes) i una nena, té 2 germanes i 4 germans (el doble de nois que noies).

    Adéu,

    Martina Sagarra 3r A

    ResponElimina
  2. M ha agradat la feina d'avui👍🏻

    ResponElimina
  3. La resposta correcte és 7, ja que tindrien el mateix nombre de germans que de germanes.
    Jordi clemente
    3rb

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PROJECTE: SETMANA DEL 8 AL 18 DE JUNY

Divendres 24 d'abril de 2020

Dijous 16 d'abril de 2020