Dimarts 19 de maig de 2020


Bon dia | Hola buenos dias frases, Saludos de buenos dias, Buenos días

TASCA RUTINÀRIA: 

Dictat nº 6 DE CATALÀ



Autocorrecció:

El iogurt estava molt bo, però la galeta tenia un gust estrany. En Gabriel està aprenent a tocar la guitarra. Al zoològic hi ha guepards, gaseles i goril·les. La Fina i la Roser eren amigues, però ara es porten com gat i gos. Volem la pau, i no la guerra.

TASCA 1:
MATEMÀTIQUES

Avui seguim treballant i aprenent aspectes sobre les fraccions. En aquest cas us podeu descarregar el pdf de l’enllaç i imprimir-lo o observar les imatges i copiar-ho a la vostra llibreta.

La primera tasca és omplir el primer full: el meu dia.

Descarregar o copiar- EL MEU DIA

Caldrà que apunteu les hores que avui destineu a cada cosa: hores de dormir, hores de feina de l’escola, hores d’alimentació, hores de mirar la TV, hores de joc, hores d’activitats físiques i altres. Seguidament ho traduiu en una fracció tenint en compte les hores que té un dia. Pinteu cada quadrat d’un color diferent. Per exemple:

Un cop tingueu puntades totes les hores, pinteu la roda(dividida en 24 parts) tenint en compte el vostre dia. Cada activitat ha de marcar-se amb el color que heu pintat el quadre. Per exemple:


La segona tasca és fer el mateix procés però amb el meu dia ideal. En aquest cas pots inventar a què dediques les hores i també quantes en dediques, de manera que si es complís seria el millor dia de la teva vida. Descarrega l’enllaç o copia-ho a la teva llibreta.



Per saber-ne més…

Aquí us adjuntem un vídeo amb la solució del repte del dia anterior. I no us ho perdeu, que us en proposa un altre!


Guardeu la nova solució que demà sabrem el resultat final.

TASCA 2:
ANGLÈS

Avui et proposem que llegeixis atentament aquest text que t’adjuntem aquí a sota i que et fixis bé en l’estructura del text. Fixat sobretot en la segona part on posa “A holiday postcard”, ja que el pròxim dia, haureu d’escriure la vostra pròpia “postcard”. Sabeu què vol dir “postcard”? Vol dir postal, és a dir, una postal de vacances d’estiu. Però això ho farem més endavant, avui us haureu de centrar en llegir atentament el text i en contestar les següents preguntes:


DICCIONARI D’ANGLÈS - CASTELLÀ: English-Spanish Dictionary

Paraules que us facilitem:

-Seaside → Costa
-Donkey → Burro
-Search and rescue centre → centre de cerca i rescat

1. In the UK … What is the weather like in the summer?
2. Can you write two of the three activities that you can do in the summer in UK?
3. Who wrote the postcard?
4.Is Nasim having a great time at the seaside? Why?


RECORDA! Aquesta activitat d’anglès l’hauràs d’enviar a la teva mestra:

marta.olasz@caldes.epiaedu.cat

marta.delvalle@caldes.epiaedu.cat

francesca.rodriguez@caldes.epiaedu.cat



TASCA 3:

ITINERARIS:


La feina d’itineraris d’avui segueix relacionada amb els animals i les seves característiques. A veure què en sabeu dels següents animals:

1- Completa la següent taula. Has de marcar com es desplaça cada animal amb una creu.

2-Explica com es desplacen els següents animals i quina part del cos utilitzen per a fer-ho:
  • Mico:
  • Balena:
  • Àguila:
  • Serp:
  • Cavall:

3-Busca al diccionari les paraules següents i escriu el significat:

DICCIONARI: diccionari.cat
  • Terrestre:
  • Aquàtic:
  • Aeri:
TASCA 4:
CASTELLÀ:


Ahora coged la tabla que hicisteis ayer y escoged con qué columna váis a trabajar para hacer vuestro trabalenguas. No hace falta que aparezcan todas las palabras. Recordad, que los trabalenguas son cortitos. Seguid las instrucciones que os hemos dado en el vídeo.


¡Imaginación al poder!

Comentaris

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

PROJECTE: SETMANA DEL 8 AL 18 DE JUNY

Dijous 4 de juny de 2020

Dimecres 3 de juny de 2020